Torsdag

Hejjsan, idag har skolan gått sådär, det har typ vart astråkigt.. Efter skolan följde jossan med mig hem i ungefär 1 timme, sen åkte hon hem och pappa skjutsade mig till tennisen så att jag kunde lämna det hag hade bakat där, sen åkte vi hem igen. Efter det typ fixade jag mig lite sen åkte vi till några vänner till familjen som vi skulle äta middag hos, det var supergod mat! Efterrätten var också supergod, typ kiwi, banan, ananas, jordgubbar (och någon annan frukt tror jag) med riven vit choklad över som hade vart inne i ugnen, med glass. Mums! Lite över 8 gick vi till brasan vid centrum, där träffade jag några kompisar som jag stog och snackade med. Sen åkte min familj och den andra familjen hem till oss, dom vuxna spelade spel och barnen tittade på filmer som vi hyrde där borta. Jag hade typ tråkigt så jag städade rummet lite, sen kom tomas till mig. Vi satt och tittade på film med the other kidz, och dom typ snackade jättemkt med tomas och höll på hela tiden, haha. Vi tittade på typ 2 filmer och kanske 20 min på en 3dje, dt var mkt mysigt (: . Tomas åkte hem vid 01.15 eller senare. Nu ska jag typ gå och lägga mig i sängen, puss och sov gott! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0