Skoldans

Hejjsan!
Asså nu har jag typ inte skrivit på en hel vecka känner jag, men jag har inte orkat.. Men det har typ vart en vanlig vecka, eller jag vet inte vad jag har gjort, jag har typ vart med elin, tomas, jossan och så (: , dansat i onsdags, det gick jättebra faktiskt, lärde mig nästan allt :). Och igår kväll var det skoldans! Det var suuuperkul! Fast nu har jag typ jätteont i mina fötter o: , men det var det värt :D. Jag dansade med rooliga killar haha, sen dansade jag med emma, daniella och igge när Poja spelade sin musiik, grymt bra! Sen dansade jag med jossan också, hon och jag höll på och garva ihjäl mig när robin och alex kom, Alex satt på robins axlar och alex hade på sog solbrillor så hoppade dom runt och viftade med armarna och allt hahahha. Sen några min senare när jag dansade med emma kom alex och dansade med oss hahah, vi hade skiitkul! x). Tomas kom dit också så jag dansade lite med honom och snackade lite och såå (: . I slutet bjöd nicola upp mig och dansade tryckare hahaha, sen skulle tomas och dom gå så jag och jossan skulle typ gå utanför med dom, så vi skulle gå och hämta våra väskor. Men vi typ tappade bort kare och mobiler och sånt, så vi fick paniiiik och letade i typ 10 min innan vi hittade det i våran egen väska haha. Sen gick vi ut till tomas och hans kompisar och sa hejdå, sen vart jossan tvungen att byta om så jag följde med henne in igen så byte hon om, sen kom hennes pappa och hämtade oss, kom hem vid 11, sen tittade jag på tv och lite sånt, somnade vid typ halv 2, idag vaknade jag vid typ 11. Åt frukost och sen har jag suttit här vid datan och chattat med lite människor och smsat. Nu måste jag gå och sminka mig, ska vara med tomas om ett tag, puss <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Vi hade verkligen sjuuuuukt kul!<3

Är överlycklig för din skull nu gmn bara så du vet (a)<33

2009-05-08 @ 22:36:56
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Söt blogg! Vad ska du göra i helgen då??:)

2009-05-09 @ 23:19:22
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0