Prao

Hejjsan, nu sitter jag på min praoplatts, eller jag sitter på min handledares kontor själv haha. Han skulle på massage så jag fick sitta vid hans data och "googla" lite haha. Jag kom hit vid 9, vi råkade gå in i fel byggnad först hehe, (a) med min vägbeskrivning. Pappa följde med mig upp och träffade "uffe" och sen åkte han. Nu har jag lärt mig att byta bläckpatroner till en skrivare, koppla in några datasaker, sen har han visat mig alla olika salar och rum, okej inte alla men många. Det känns som om det finns 100000 rum här! Jättelånga korridorer med bara rum. Han kommer tbx om 20 min så jag får väl sitta här och hitta på något (: . "Uffe" är supercool , han har sånhär cool dialekt också :D. Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0