Onsdag

Hejjsan,  orkade inte blogga igår kväll, jag var jättetrött. Igår så var jag med jossan tills klockan 9 ungefär, sen vart hon tvungen att gå hem, vi hade det trevligt och skrattade mkt som vanligt. Efter det så gick jag till tomas, jag höll typ på att somna i hans säng haha, han låg och zappade mellan olika kanaler och jag typ halv sov. Jag har inte sovit ordentligt på jättelänge, måste börja skärpa mig.. Sen skjutsade han hem mig vid halv 11. Jag somnade vid ungefär halv 12 eller nått. Imorse höll jag på att somna när jag hade kommit fram hit till praoen! Mina ögon vart helknasiga och allt. Men nu har jag nyss ätit lunch, känns som om jag redan har vant mig vid att äta sent. Men nu måste jag låtsas jobba hära, skiitskönt, sitter här och dricker varm choklad och sitter vid datan, haha. Puss! <3

You know you love me! // Sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0