ojojoj

hahaha, jag har inte ksrivit på typ massa dagar men nu kommer det..
förra söndan konfirmerara jag mej, omg fick massa fina grejer, och min D&G klocka som jag ville ha :D,

min sköna kusin maja tyckte jag såg ut som en tjuv med mascara på hahahaha så hon tyckte att jag skulle blir tjuv haha.




innan vi skulle konfirmera oss, ja vet jag ser cp ut :)


nåra människor som kom på min konfirmation :)


jag (blond) & sarah (brunett) står där och snackar tal haha.


aa sen orkar jag inte skriva mer om de,... sen i torsdags hade vi skoldans hahah, de va trevligt, jag och sarah hade våra snygga rosa päänts på oss innan,..haha, anyway så va de ganska mkt folk där, och jag dansa med nåra och sen så satt jag och madde bakom bänkarna, och då kom lina förbi som blev jagad av stass och bah, men stass dansa med jossan, omg jag fick värsta skrattattacken, sen kom alex så satt vi där,... efter ett tag så började poja spela musik istället för dansbandet (haha) (y) och då dansa typ alla i en klump de va najs, hahha dansa med roliga människor :), aa och sen sprang vi fram och tillbaka där hela tin de va jobbigt och varmt (aa!!), sen kom papi och hämtade mig och sarah,....

igår var jag hos tandläkaren !!,  asså gud vad jag hatar tandläkaren,.. men iaf så skulle jag borra :O:O:(, de va inte skönt, men värst va det efter bedövningen blev helt snurrig och munnen blev helt cp, då fick hon sjuksköterskan hålla mig i handen hahahahahah, men det gick ganska bra eftersom dom var så snälla :)... efter det och jag och mami till bålsta och kolla i affärer sen så åkte vi hem så åkte hon till jobbet och jag gick och la mej, hade värsta ont,..och bedövningen hade typ inte försvunnit, så då sommna jag :), sen så när jag vakna tyckte jag jätte synd om mej själv hahaha så jag gjorde cocosbollar och satte mig framför tvn sen så gick jag till datan och chattade med massa människor, sen så åt vi såna här asgoda tigerräkor, de va nåra sånahära specialtigerräkor ;)..

you know you love me / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0