Match

Hejjsaaaaan, jag ska försöka skriva en gång per dag här i bloggen iaf, för mer orkar jag inte (a). Men Tomas mamma kom iaf och hämtade mig vid kvart i 4, sen åkte vi till Bålsta där Tomas match skulle vara. Chico satt och sjöng i bilen haha, gullig hund det där. Sen när vi kom dit så hade det börjat redan, så vi gick och satte oss på en bänk och tittade. Det var typ aaasvarmt! Men nu får man inte klaga på värmen :). Tomas var iaf jätteduktig, han sprang typ aaasfort o: , bara svischade förbi alla andra spelare! o: . Tomas lag vann iaf med 3-2 , superbra (: . Sen efter kom mamma och hämtade mig därifrån för tomas skulle till sin träning. Till middag åt vi grillad kyckling , suuupergott! Sen vart det pingismatcher med familjen, kul faktiskt. Känns att det är sommar nu verkligen :D. Är så himmla glaad! Men nuu orkar jag inte skriva mer, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0