Konfirmation

Hejjsan! Idag har vart en jättebra dag! Vaknade vid halv 8, åt frukost, sminkade mig m.m. Åkte till kyrkan, var tvungen att träffa alla konfirmander, präster och några andra innan eftersom vi skulle gå igenom lite snabbt några saker. Sen vid 11 började allt, det tog typ 100 år innan vi fick gå in i kyrkan.. Sen där inne höll det på i 2 timmar (!). Prästen glömmde mitt namn, jättekul.. Haha, jag vart tvungen att mima till henne vad jag hette den bajjskorven! Efter allt så dissade jag alla konfirmander som skulle träffas i ett annat hus efter och stack hem ist haha, mamma sa att vi hade brottom.. Kanske för att vi hade 33 gäster haha :D. Jag hade iaf jättekul hemma efter, fick massa fina presenter och så många roliga gäster, god mat m.m :D. Orkar inte beskriva i detalj haha (: , det kommer lite bilder iaf!


Jag

Emma kusiinen och jag :)<3

Haha, nu tänker jag inte lägga in resten av bilderna på oss för dom är INTE seriösa :D

I like jordbuggar :)

<33

Presenter :D

Nu ska jag sova, orkar inte ladda upp fler bilder, Puss & godnatt! <3

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0