Fredag

Hejjsan! Idag vaknade jag vid 12 ungefär, jätteskönt. Sen typ käkade jag frukost och sånt. Jag var tvungen att hjälpa till och dammsuga övervåningen tills på söndag, sen när jag skulle göra det vart det strömmavbrott -.- . Men jag fixade det lite senare iaf och sen dushade jag. Jag solade ett tag sen gick jag till tomas vid halv 6 ungefär. Vi lagade mat, kyckling med pommesfrites och bearnaisesås, det vart jättegott! Jag, tomas och Niklas satt i deras vardagsrum och tittade på någon konstig film om en boxare? Han hade typ jättehårt skelett för att han drack massor med mjölk hahaha. Efter det gick jag och tomas och köpte mjukglass i centrum, eller jag köpte glass (a). Sen gick vi till honom igen och sen till mig. Hemma hos mig tittade vi typ på 2 filmer, fråga mig inte vilka det var för det vet jag inte x), dt var iaf jättemysigt (a). Han åkte hem vid 20 i 1 ungefär. Nu sitter jag här och chattar med olle och smsar med emma och tomas, snart ska jag väl sova i guess, borde kanske tvätta bort sminket ocksåe.. Puss & kram så hörs vi imorgon! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0