8/5 <3

Hejjsan, Idag har alla 8or vart lediga, orkar inte förklara varför. Men vid 3 var jag hemma hos tomas, vi gick ut med chico lite snabbt, sen typ gick vi in igen och letade efter filmer vi skulle kolla på, han hade fått 2 stora kartonger med DVD filmer från sin storebror. Lite senare hjälpte jag honom att laga mat, eller jag rörde runt (a). Det vart gott iaf, en timme senare åkte vi typ hem till mig och tittade på "saw 1" , den var inte så jätteläskig, jag vart mest irriterad på dom haha. Sen typ käkade vi glass och jordgubbar, vääldigt gott, sen vart det en till film. "You, me and Dupree", älskar den filmen, jättebra verkigen, superkul! Vid 10 åkte tomas hem, båda vi 2 måste upp tidigt imorgon.. Jag ska på tenniskurs i huddinge imorgon som börjar vid 9, så jag måste vakna vid halv 7 ungefär -.-' . På söndag ocksåe.. Men men! Nu sitter jag här och chattar med alyson, jossan och jasmine och smsar med emma och tomas. Snart måste jag typ sova o: . Puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0