Dansuppvisning!

Hejjsan, idag var det dansuppvisning, det var verkligen jättekul och vi var skitgrymma! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Innan danuppvisningen så hade jag och elin lite smått panik för vi skulle hem från skolan och äta och fixa massa saker på typ 1 ½ timme , vi skulle laga pancakes liksom :D, bananpankakor t.o.m :) massa gott! Sen kom eric och lämnade en keps till elin, han var där med oss ett tag sen när vi åkte stack han hem. När vi kom dit så tittade vi på andra som tränade på senen, sen var det vår tur, sen sminkade vi oss :). Dansuppvisningen började vid klockan 7, allt var jätteroligt, sen slutade det typ kvart över 8 :), tack för en trevlig dag tjejor! <3 Efter dansen förjde tomas med mig hem, mysiiigt (: , sen har jag fått värsta sugmärket -.- inte lika kul, men jaja :) Nu ska jag ladda upp en video på våran uppvisning :) , puss!<3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: elin

tack för en trevlig dag! :D<3

2009-05-31 @ 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0