Bäst

Hejjsan, igår kom jag hem vid halv 5 från praoen ungefär, tomas hoppade på bussen vid honom och följde med mig hem. När vi kom hem typ kommer jag inte ihåg vad vi gjorde sen lagade vi mat iaf, vi lagade kyckling med bulgur och wookgrönsaker, med bearnaise sås (: , det vart jättegott! Efter det gick vi upp och tittade på film och så, sen hade marcus bakat moccarutor. Så vi åt varsin sån, sen tittade vi på film igen, vid 10 stack tomas hem och jag la mig och tittade på tv igen haha.
Men nu är jag iaf på praoen igen, jag är hungrig, men vi käkar typ vid 13.00. Jobbigt. Men det var iaf jätteskönt att sitta och åka buss ca 50 min nu på morgonen hit. Solen sken och jag lyssnade på musiik och smsade. Nu måste jag fortsätta med det jag håller på med, pusshej! <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0