20 maj

Hejjsaaaan, nu sitter jag hemma hos tomas, han ligger i sängen och tittar på "family guy" haha, jag kom på att jag inte har skrivit på 3 dagar. Men idag var det iaf sista dagen på praoen, jätteskönt, fast det var bättre än skolan. Men jag åkte tidigare för att jag skulle hinna till dansen, men jag skippade den för det var typ ingen som kom på den.. Jag var med Ida och linn ett tag ist, vi var vid skolan och tittade på när folket från vandringen kom i "mål". Vi stog där i typ 40 min innan dom kom men det var ganska kul eftersom att andra också var där, rätt många faktiskt.
Till middag blire pangkaka :D, mums! Och till lunch idag åt jag på restaurang med pappa och sören, kinamat, supergott. Men nu ska jag gå och lägga mig breve älskling ett tag, puss! <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0