zZzzz

Godmorgon bloggen, haha, jag och jossan vaknade väl vid 1 eller nått, sen har vi käkat frukost, tittat på film och käkat massor med godis, godis är godast på morgonen när man inte har käkat nått tkr jag haha, någon som håller med?
Vi tittade på "Bruce den allsmäktige" nyss, den är bra haha, fast jag har typ sett den 100 ggr menmen.. Nu är klockan snart 3 och vi har bara degat framför tv i mitt rum, asnajs att bara ligga i sängen och titta på film och käka godis haha. Jossan typ ligger i sängen och lyssnar på musik och sjunger väldigt vackert här haha. Vi har ingen aning om vad vi ska göra idag, vi kommer inte hinna åka in till stan, så det går inte. Vi får väl ta ich hitta på något haha. Pusshej! <33

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0