värsta dagen

guuud vad den här dagen har varit dålig (a), först är jah juh förkyld och typ alldeles snurrig, men jag tänkte, nej jag borde faktiskt göra det dära matteprovet, aa och sen så blev det matteprov och då kunde jag typ ingenting, och sen fick jag värsta hostattacken mitt i lektionen fast jag inte ens har hostat när jag varit förkyld, och så gick det jätte dåligt för jag kunde bara koncentrera mig på att det kliade i halsen, men jag sa att jag ville göra ettt nytt prov så jag hoppas det blir så för det känns som om jag kan mer hahaha. asså himla cp.. och på det så blir det utvecklingssamtal senare great... och sen kan jag juh inte gå på träningen och då kommer jag missa massa kast man ska kunna -.-,

gud vad man mår illa av kladdkaka när man är förkyld :s
you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0