Koh pangang

Hejjsan, kom typ hem för en timme sedan ungefär. Jag har haft det jättekul idag haha. Vi åkte in till stan och mötte den andra familjen där, sen bowlade vi i 1 tim. Vi hade 3 banor. Jag spelade med jennifer och jessica, jag förlorade haha :D. Efter der så gick vi till restaurangen, det var typ värsta kön. Det där måste nog ha varit bland den coolaste restaurangen jag har vart på. Koh pangang hette den, skiitcoolt. Vi satt i typ en "grotta" och käkade, jag kan inte förklara. Supergod mat var det också! Till varmrätt tog jag typ någon nudel/pasta wook sak med kyckling, cashewnötter, grönsaker, ägg och citrongräs, det var säkert nått mer haha.. Till efterrätt tog jag flamberade jordgubbar med vit choklad och cocosflingor med vaniljglass. Det var verkligen suupergott! Fattar inte hur jag fick i mig allt hehe.. När vi skulle därifrån var det typ skiitlång kö där inne med folk som ville in haha. Dom hade värsta listan på filk som stog i kö på att få bord fast restaurangen var jättestor! Herregud... När vi gick ute så tappade jag mig mobil på marken. Sen när vi satt på tåget så hade själva nederdels saken  trillat av på den ;o asso, herrigud. Inte bra, inte bra.. Men nu sitter jag iaf här och smsar med lite människor och har tråkigt.. Puss <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0