Torsdah

Hejjsan, kom hem från skolan för ett tag sedan, nu sitter jag och snackar med emma och linn på msn, det är trevligt haha. innan jag skulle gå hem så blev det såhär. jag ställde mina skor breve axel på en bänk, sen kastade han iväg ena. Då gick jag och hämtade den och la tbx den. sen tog jag hans keps och kastade iväg den. då tog han min andra sko och kastade iväg den, då hämtade jag den och min andra sko, sen tog jag keppsen från golvet och gick iväg med den och la in den på en toa sen stack jag hem, och nu säger linn till mig att han aldrig hittade den så han har åkt hem utan den x'), hur dum får man vara? Jag la in den på den närmsta toan också haha. Men vid 5 ska jag iaf åka till tennisen och träna i 1 tim o 30 min. Kul kommer det bli, känns som om det nyss var torsdag. Men nu ska jag gå ner och käka toast, pusshej <33'

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0