Skoldagen

Hejjsan, kom hem från skolan för typ 40 min sedan. Skoldagen idag har vart helt cp.. Hatar torsdagar! Vi bakade iaf kladdkaka på hemkunskapen eftersom läraren hade glömt att boka datasalen (igen). Sen vart jag & Jossan proppmätta och det kändes som om man skulle spy. Efter hemkunskapen var det svenska, då satt jag typ och läste  några noveller som dom i klassen hade skrivit, vissa var verkligen jättebra! Efter svenskan var det lunch, jag och jossan fick typ inte ner nått i magen hehe, typ bara en macka. Så gick vi och mådde illa hela tiden sen haha. Sista lektionen hade vi matteprov, man var tvungen att ha 10 rätt för att få G. Och jag han bara räkna 12 uppgifter av 15, jag lär nog inte ha 10 rätt haha.. Jaja, inte hela världen säger vi :). Om ett tag ska jag till tennisen och träna i 1 tim & 30 min, mkt skönt hehe. Just nu sitter jag iaf och lyssnar på musik, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: jsmine

men.. från del II-III får man 2 och 3 poäng ju o_o :)

2009-03-19 @ 17:05:15
URL: http://oceansaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0