Sjuk

Hejjsan, nu är det så att lilla jag har gått och blivit sjuk.. Inte det minsta kul, jag är förkyld som bara den, är typ kall-svettig, yr och och skittrött m.m .. Jag gick på första lektionen, då hade vi franska och vi var i hemkunskapen och bakade. Men det blev inte så lyckat haha. Jag var med eric, jossan och micael. Vi typ hade lite problem med att göra den, för allt stog på franska.. Men vi klarade det! Fast den vart inte god för den skulle typ vara inne i i ugnen i 18 minuter och vi hade typ inte i den så länge eftersom att klockan slutade fungera -.- .. Sen eric bah; nej men nu tar vi ut den! Den har stått där inne jättelänge nu! . Sen när vi tog ut den var den typ helt geléig och så. Det vart typ som en pudding haha, fy tusan vad äcklig den var, jag och jossan tog typ några tuggor sen käkade typ micael upp den haha, usch.  Efter hemkunskapen hade vi NO, jag och jossan jobbade typ inget, jag var typ skitvarm, sen var jag iskall helt plöttsligt. Sen började jag må ännu sämre så jag gick hem. Nu har jag käkat lunch och så, ska väl typ lägga mig i sängen och hoppas på att jag mår bättre eller nått haha. För klockan 19.00 ska jag till tennisen och ha möte med ungdomssektionen. Puss! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0