Shopping

Shosan, kom nyss hem från en liten shopping tur med mammsen. Vi stack till bålsta för att köpa smink, jag fick med mig ett puder; 215 kr , en mascara; 139 kr i think, en läppglans(haha) ; 85 kr och en t-shirt , 199 kr. Så nu har jag smink, (som inte är för brunt den här gången). På vägen hem från bålsa åkte vi och hämtade min bror från hans fotbollsträning, sen sa jag till mamma att svänga in vid tennisen. Så jag gick in till tennisen och bokade bana tills imorgon, roligt haha. Det blir jag, Linn, Eddie och Jonas som ska spela. Nu känner jag att jag måste käka nått, har bara käkat frukost, puss! <3  


Too young to die , haha ;D

The smink :)

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0