Rasten

Hejjsan, ojojoj, jag har inte hunnit skriva något idag. Fast det kan jue bero på att jag inte har varit hemma. Skolan gick väl bra antar jag, helt okej iaf. Efter skolan gick jag med Lina till konfan, idag var det verkligen supertråkigt.. Men efter konfan gick jag ner till stationen, så kom elin med tåget från bålsta. Vi gick hem till mig och lämnade min väska och sen stack vi till rasten. Där hade vi det skitkul haha, vi skrattade skiitmkt. Vi började med att spela pingis haha, det var rätt kul, eller vi snacka massa samtidigt så då vart det kul. Sen skulle vi sjunga "lips", ungefär samma sak som singstar. Men hennes mick funkade typ inte så vi satt och skakade den och försökte få på den men det gick inte, så henke fick komma och hjälpa oss (a). Sen var det typ aashögt ljud på mickarna så man typ hörde ut från rummet vi satt i o: . Vi satt och sjöng typ länge. Efter det gick vi in och spelade biljard, då fick fi typ värsta skrattattackerna för att det gick typ asdåligt. Jag råkade typ skjuta ner bollarna på golvet 100 gånger, och hon prickade hålen med den vita kulan hela tiden. Det var 2 killar som satt och tittade när vi spelade så det gick typ ännu sämre då, ena killen glodde typ skitmkt haha. Lite senare kom Kim, han bara mobbade oss för att vi var dåliga. Sen lite efter 9 kom mamma och hämtade mig, inte kul. När jag kom hem så typ tittade jag på DH, sen så käkade jag en lite försenad middag, (men jag var inte hungrig). Efter det har jag suttit och chattat lite med Fredrik, olle och eddie. Juste, jag har tonat håret skiitmörkt, nästan svart o: , men det blev ganska bra. Puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Jääflar ! Då ska du verkligen inte säga att du inte har nå kläder "o<3

2009-04-01 @ 19:35:27
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0