Onsdag

Hejjsan, idag gick skolan rätt så bra, matten var lite jobbig som vanligt bara. Jag hatar verkligen matte, det är egentligen inte nödvändigt, och nästa vecka har vi prov också.. Hur tusan ska det gå? 2 kapitel liksom.. Aja, skitsamma.
Nu kom jag på att det typ har snöat hela dagen, det får gärna sluta nu! Trodde liksom att det skulle bli vår, och nu är det typ 100 m snö ist ;o. Aja, nu sitter jag iaf hemma hos emma. medans jag lyssnar på musik och chattar med Jesper så står emmapemma och lagar mat (: . Jag orkade inte gå på dansen idag hehe, jag kommr säkert ångra mig nästa gång för då kommer alla kunna allt och inte jag! Meen nu orkar jag inte skriva mer.. Pusshej! <33

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0