Life goes on

Hallåe, vilket underbart väder det har varit idag! Jag satt ute på rasterna och solade med elin och lina haha, gud vad varmt och skönt det var! Jag och Jasmine har i alla fall kommit igång med våran stora tavla,vi började måla idag, den blir jättebra tycker jag! Efter skolan idag så gick jag och Elin till rasten för att käka mellis, men då var det stängt, sen stog henke och anneli där inne, sen snackade vi lite med dom, sen var henke så snäll att han gav oss varsin macka gratis :D. Men senare vare iaf dans, det gick inte speciellt bra haha. Vet ni vad jag har kommit på? Jag tkr egentligen inte att det är kul med dans längre. Vet inte varför riktigt, ska nog sattsa mer på tennisen i stället nu. När jag kom hem från dansen käkade jag middag och sen typ vet jag inte vad jag har gjort.. Inte så mkt faktiskt, eller jo, jag har snackat med jossan i telefon i 30 min ungefär, hon kommer typ till skolan imorgon igen, goodie. Imorgon ska jag, elin och lina gå och köpa glass och sola haha :D , nu ska jag ämn, lyssna på musik. Puss! <3
(*suck* matteprov imorgon..)


Dagens låt <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0