kulkulkulkul

hahahah, har inte skrivit på länge för mitt liv har i allmänhet varit väldigt tråkigt  men anyway så va lördan bäst omg, skitkuuul! :),...nej nu ska jag inte prata mer om det... förövrigt har jag klädkris nu och jag måste måste måste verkligen åka och shoppa i helgen :), så så blir det hoppas jag, och sen har jag faktiskt sett värsta söta gladiatorsandalerna, det var förra årets jagvet men gud jag kunde bara inte låta bli, så jag ska beställa dom snart,...hahha själv har jag redan ett par svarta från hm som jag köpte förra sommaren... nu blir det "plugg" för övrigt för jag är cp förkyld och haar ont i halsen så jag kan inte gå på träning...

så smaklös du är...
you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0