Konfafesten

Hejhallåe! Igår var det som sagt konfafest, trodde inte att det skulle bli så kul men det var helt okejj faktiskt! Jag och Jossan hade iaf kul haha, som alltid. Dom typ gav oss mat hela tiden, man vart skiitmätt haha. På vägen dit i bussen satt jag och jossan och käkade och lyssnade på musiik, najsigt. När vi kom fram vart vi tvugna att sitta kvar i bussen rätt länge innan vi fick gå av, nedanför bussen stog det massa snygga killar hihi, vi dog lite. Sen när vi gick av bussen fick vi ett sånt här nyckelband som vi fick en lapp som vi skulle sätta fast i den. Sen typ gick vi till kyrkan och gick runt där, det var massa olika saker som man kunde göra där inne. Efter det vart det gudstjänst, trååkigt. Efter det skulle vi gå till konserthuset? Det var iaf ascoolt! Där inne käkade vi lunch, tittade på typ en dötrist musikal om jesus. Sen kom "clowner utan gränser" dit ocksåe, dom var rätt roliga. Efter det vart det typ middag, helt okej mat, kyckling m potatisgrattäng, sen kladdkaka. Bakom oss satt det några snyggingar från uppsala. Jag orkar inte berätta allt som hände med dom men det var kul! Efter middagen skulle vi gå in i den där salen igen där musikalen hade varit, och där var det en komiker. Han var skitrolig, eller jag och jossan tyckte det iaf, inte för att vi fattade allt men.. Sen skrek jag och jossan en sak, och killarna framför typ vart rädda och hoppade till hahaha. Efter allt det så typ åkte vi hem, jag och jossan satt längst fram och lyssnade på musik och snackade och käkade godis, mysigt. Det var earth hour så man fick inte tända i bussen så dt var helt mörkt. Vi kom hem vid typ halv 10, sen väntade vi på att jossans pappa skulle hämta oss. När jag kom hem så var mormor och morfar hos oss, trevligt. Sen satt alla och tittade på en film, tror den hette "keeping mum" , den var rolig haha. Mamma hade fixat banana splitt med typ annanas och lite mer frukter, supergott. Idag ska jag typ bara plugga, jobbigt, men jag måste. Puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: jennifer

''Bakom oss satt det några snyggingar från uppsala''

HAHAHHa vilka?

2009-03-29 @ 23:47:17
URL: http://jjempas.blogg.se/
Postat av: jennifer

Vadå typ Nisse, Gustav, och dom? :P

2009-03-31 @ 23:24:25
URL: http://jjempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0