Kläder in my <3

Hejjsan, jag vet inte när jag åkte hem från emma haha, men det var väl kanske lite över 6 eller nått? Hade iaf trevligt med emma gmn :)<33. När jag kom hem så luktade det bullar i hela huset, mamma och min lillebror och hans kompis hade bakat. Till middag blev det spagetti m köttfärssås, gott vare. Lite senare käkade jag en bulle och tittade på tv, "halv 8 hos mig" är BÄST haha! Mitt rum ser ut som ett jävla bombnedslag fan haha!
Såhär ser det ut ;
Obäddad säng med fullt med kläder i.
Mina stora kuddar på golvet
Massor med kläder, väskor (+en resväska) och saker på golvet
Båda mina skrivbord är fulla med saker
På båda mina stolar hänger det kläder

Inte kul att städa upp det här, alltså.. Jag gick ut med massor med kläder till klädrummet, jag tänkte liksom att det var skiitmkt kläder. Sen när jag kom tbx igen var det lika mkt till haha. Och nu ligger det fortfarande kläder här.. Måste köta nya galgar till mina kläder haha, det får inte platts, vissa galgar hänger det liksom 6 saker på ;o . Och snart vill jag ha ännu mer kläder. Inte bra men, jag älskar kläder av hela mitt hjärta! Nu ska jag väl ta och fortsätta plocka kläder och komma på vad jag ska ha på mig imorgon.. Pusshej! <33

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0