kärleksmiddag

hej hej idag hade vi sånhära kärleksmiddag, haha de var juh trevligt :), först kollade vi på nån film, den va ionte så bra, vingar av glas eller vad den hette,.... a och sen skulle man vara i såhära olika grupper, och jag var i "dkorations gruppen" vi fick typ göra sånahära hjärtan på pinne och massa saker det va inte kul.....sen hällde linnea glitter på mig haha det gick typ inte bort :O, och sen hällde vi på henne men det fastna liksom i hårbotten på henne stackarn hahah,....sen var vi tvugna att duka borden vi skulle sitta på, vi skulle göra nåra knasiga servetter, och när vi hadew gjort typ alla så sa vår lärare, menn neej blir det inte snuyggare om dom är dubbelvikta....så vi fick göras duubbelt så många vi redan hade gjort,...suck. sen blev det såhära att jag och sarah skulle byta om, jag fick lite panik för jag visste inte vad jag skulle ha på mig, asså jag hatar när det blir så men anyway så blev det min tubkjol ett vitt linne och min leopard sjal, sån som hon den dära mini har :). i alla fall så blev vi skit hungriga så vi delade på en macka, och han gubben på rasten fattade inte vad vi saaa, de va jätte jobbigt haha :). och sen blev edet själva "kärleks middan" själv satt jag mitt imot sarah, och jag satt brevid typ viktor och robin eller nått, men det var inte kul för dom typ mobbadee mig hela tin.. vi fick börja med att öppna en "lyckokaka", i min stog det typ kärleken är som regneet och solen eller nått :S. sen uppträdde sarah elin johanna alyson emma jossan B och nån till, dom va jätte duktiiiiga :)...sen när "middagen" va slut fick vi diska ;o...

you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0