Kärleksmiddag <3

Hejjsan, jag har inte hunnit skriva, men det var jättekul i Romme iaf. Vi åkte skidor i 2 dagar och gick på restaurang och sånt. Det som var riktigt bra var att jag fick ett eget hotellrum, fett najjs!
Men idag hade vi iaf kärleksmiddag, det var faktiskt kul. Jag satt med Alex, Robin, Victor och Jossan haha. Vi hade väldigt trevliga samlatsämnen haha. Jag upträdde typ 4 ggr, det var också kul, dansade och sjöng. Alex tog min kamera och fotade massor haha, vilka roliga bilder det finns på robin haha! Jag typ dog av garv när jag såg dom.. Nu tar jag och lägger upp lite bilder haha :)


Jag som sjunger


Dans <3


Haha, robin tog jossans sko när hon hämtade mat, sen luktade han i den hahha x)


Alex the fotograf <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0