Just stand up tall

Hejj, skoldagen har vart rätt bra idag, eller vad man säger. Sista två timmarna vart det "hål" på fomen, (jag orkade inte vara kvar där, vi hade vekarie och vi skulle bara sitta och sita i två timmar typ haha, så jag gick?. Så jag och jossan gick till idrotten, där spelade vi badminton, jättekul haha. Sen försvann jossan, då spelade jag med emma, sen kom patrik och spelade med oss, sen joinade molly oss också, trevligt. Sen vart jag tvungen att gå, skulle ha prao-samtal. Samtalet tog typ 1 minut haha, sen gick jag till elin, vi satt och tog kort typ och snackade. Sen gick vi och åt mellis, sen gick vi och böt om, och efter det gick vi till dansen :). Den nya dansen är jättesvår :o . Jag gjorde nått knas med mitt hår också haha, råkade hårspraya luggen jättemycket, så blev den stel så fick jag sätta upp den :D. Dansen var kul iaf, sen efter dansen hängde jag och emma L med Alyson och Madde för att hämta Alysons iPod som hon hade glömt i skåpet i skolan, sen gick jag och emma hem (vi bor åt samma håll). När jag kom hem käkade jag middag, sen har jag inte gjort något speciellt faktiskt. Pusshej <33'


Foto; jag

You know you love me! // Sarah

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0