inte bra

Hejjsan, igår spvar det tennsi och tennis möte, allt gick bra och det var rätt så kul haha, vissa är lite roliga! Som t.ex Palmis. Skolan idag gick också bra, har inte vart på så många lektioner känns det som , han bara vart på 2 lektioner haha. Har tränat med emma och alyson eftersom vi ska sjunga på vårats arbetslags kärleksmiddag. Det har vart mkt trevligt faktiskt! Vi ska sjunga "no promises" - Shane Ward och "1000 miles" - vanessa, eller vad den nu hette haha :). Just nu är jag hemma hos Alyson, vi har följt med emma O till johanna för att hämta hennes nyckel, sen gick vi till skolan och gjorde nått, sen räffade vi made, så gick vi ut med alysons hund sen gick madde hem oh nu är jag och alyson hemma hos henne. Ozzy ligger här i soffan och biter på npgon leksak så det piper skiithögt. Men snart ska jag typ gå hem för jag ska till kungsängen och träna småbarnen, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0