Igår-idag

Hejjsan, kom på att jag inte skrev nått igår, men jag och linn gick iaf tidigare från idrotten för att hinna med bussen, typ.. Vi stack hem till hennes mamma och hämtade hennes tennisväska och käkade mackor, sen gick vi till bussen och åkte till tennishallen. Så kom Eddie och Jonas, dom är så dumma i huvet haha, dom stog och gömde sig bakom en buske och trodde att vi inte skulle se dom.. Men iaf, vi gick in, bytte om och gick ner till banan. Vi hade bara 3 rack så vi fick turas om, men det gick bra iaf, vi körde matcher 1 mot 1 och det gick juh ganska bra. Vi hade kul iaf haha, jag och linn stannade kvar ett tag till sen när killarna skulle hem. Åh sen när jag skulle hem så kom aldrig bussen! Jag satt där i 30 min sen kom den ;o , iskallt ..
Men jag kom iaf hem från konfan för en timme sen ungefär, det var väl helt okej idag.. Eller nått.. Men nu ska jag skicka lite bilder till jasmine för hon ska fixa våran heather :D Puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0