I need a miracle

Hallåe, kom nyss hem från willys haha, jag hade inget bättre för mig så jag hängde med mamma och pappa och handlade. Ibland är det väldigt bra att hänga med när föräldrar handlar haha, då kan man köpa saker man vill ha, i'm so smart (i). Så nu köpte vi glass, och mina lillebröder och min mamma har godisförbud så då får bara jag och pappa käka haha :D, i'm so smart.. again (i). Haha, gud vad jag har tråkigt, jag kommer typ inte göra så mkt mer idag, ikväll blir det väl tv och data antar jag. Nu ska jag gå och testa mitt nya puder och titta vilken färg det blev, fast hon på kicks sa att den skulle passa så vi får väl hoppas. Puss! <3

Jag gillar den här låten, (:
 
You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0