Hos jossan

Hejjsan, har inte hunnit skriva tidigare idag, men nu kommer det ett inlägg om dagen i alla fall! Juste haha, glömde att säga det igår, men haha.. Jag och jossan skulle gå in i förrådet där alla bollar och allt låg på idrotten. Sen stängdes dörren och jag och jossan blev inlåsta hahahahaah, usch det var inte kul x) Vi bankade typ skitmkt och skrek men ingen öppnade. Sen stog det några därutanför haha, men dom tänkte inte öppa, men sen sa dom till läraren att komma och öppna dörren haha. Now you know.. Men iaf, skolan idag gick typ bra, efter skolan var det konfa, skittråkigt. Fast idag var det typ en kille som kom och berättade när han hade vart i Israel vid gasaremsan typ.. Efter konfan åkte jag hem med jossan till henne. Vi har pluggat lite *host* , och tittat på film och käkat middag, sen glass med maränger och chokladsås, mums! Pappa kom och hämtade mig vid 8, sen har jag inte gjort så mkt.. Nyss fick jag reda på att jag ska upp och åka skidor i helgen haha, kul. Nu ska jag väl ta och snacka med lite människor, pusshej! <3

 

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0