Home

Tjaaaaaaah! Saknat mig? Såklart ni har :D. Jag har haft det jättekul hos mormor & morfar. Haha, det är typ helt öde på lidingö, alla är typ bortresta på lovet där hehe. Okej helt öde var det juh inte, men mkt mindre folk än vanligt :). När jag kom till mormor på onsdagen så kom jag på sent på kvällen att jag hade glömt min mobil laddare haha (i) , inte bra alls! Jag fick lite smått panik.. Så dagen efter stack jag och mormor till Kista galleria, gick och åt på Taco bar, sen innan vi åkte till Kista så hade jag snackat med pappa att han skulle komma och lämna mobilladdaren, (jag hade glömt den i bilden, laddade mobilen där när vi var på väg till mormor o morfar hehe). Så pappa kom med min laddare och allt var räddat haha :D. Sen gick jag och mormor och shoppa, hittade söta grejer faktiskt :D. (Mormor var gullig och betalade allt). Jag köpte ; Ett par skor, 2 "tröjor" , ett armband, ett halsband och en bok. På fredagen tog vi det lugnt och gick ut på en promenad, typ 1 tim och 30 min (läääänge). Samtidigt tog jag massor med fina kort. Kommer  inte ihåg vad vi gjorde resten av dagen faktiskt.. På lördagen åkte vi in till stan, först gick vi på bio, "rosa pantern 2" , gud vilken rolig film, typ 10000 ggr roligare än 1an! Skrattade verkligen genom hela filmen! Alla borde se den! Efter det gick vi och shoppade, (jag har shoppat 3 ggr den här veckan kom jag på, bra med nya kläder!) Inne i stan köpte "jag" bara en tröja, ville inte att mormor skulle betala mer! Jag har käkat massor med godis haha, inte bra, i'm gooooiiing to be FAT. Idag så skulle mamma bjuda mig mormor och morfar på lunch ute vid rappne (stor trädgård eller vad man ska säga) jättegott var det! Sen åkte jag med mamma hem igen. Nu ska jag beställa ett par byxor typ , mormor ville betala dom, så hon gav mig pengar till det, snälla mormor <3. Let's beställa dom, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: madde

ahha snaacka om asgullig mormor jue!:D <33

2009-03-01 @ 19:18:19
URL: http://maaaddes.blogg.se/
Postat av: j

din lilla sss härmapa hjahaah

2009-03-01 @ 21:09:39
URL: http://girlpoweer.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hahahhaha, men eller hur jossan din lilla bajjskorv! Vi skulle köpa tsm o du bah dissa mig :O

2009-03-01 @ 21:31:00
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0