hejjaghetersarah

Hallåe, nyss tittade hela familjen på melodifestivalen.. Jag tkr inte att hon som vann skulle ha vunnit faktiskt. Men men, vem bryr sig :). Vi käkade massor med frukt, (mango, vindruvor, melon, kiwi och apelsin) mkt gott. Indiska maten var ocksåe supergod! Pappa gör världens godaste sås måste jag erkänna. Just nu sitter jag och chattar lite med linn och emma, mkt trävligt faktiskt. På måndag kommer det bli så att jag kommer spela tennis med Jonas, Eddie och Linn, vi får väl se hur det kommer gå, jag och linn is going to vinna :D. Imorgon hade jag och jossan halvplanerat att åka till stan, men tyvärr så fick jag inte för mamma den här gången. Så jag ska åka med mamma till bålsta ist, dom har juh kicks där och jag behövde ändå bara köpa smink. Nu ska jag fortsätta snacka med Emmaaaaaah , pusshej! <33

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0