Fredag!

Hejjsan! det har vart lite dålig uppdatering på senaste tiden ser jag.. Menmen, :). Idag var jag iaf i skolan och det gick bra, slapp göra provet idag så jag ska göra det på måndag i stället, great! Efter skolan så satt jag kvar med Elin, Jasmine, Lina, Olle och Yassir och spelade kort haha, mkt trevligt. Vi körde tecken, jag och elin förlorade mot jasmine och yassir, fuskisar :D. Så det höll vi på med från kvart i 2 till klockan 3 typ. Kvart över 3 började mitt samtal med min mentor. Hon drog över på tiden liiiite för länge, satt där i en timme ;o gud vad hon babblar... Men tur att det bara var positiva saker! Efter det åkte vi och handlade, jag köpte massa godis till imorgon (vi ska åka buss på konfa saken), fast jag kommer säkert råka äta upp hälften idag :D. När jag kom hem hade pappa fixat min gitarr, en sträng hade åkt av, så nu är det fixat. Åh just nu sitter jag och chattar med Dawee (: . Ikväll är det final i Let's dance, inte speciellt värt att se eftersom Morgan åkte ut förra veckan .. Puss! <3

You know you love me! // Sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0