en shopaholics bekännelser

ingen träning idag som sagt, men guud vad det börjar klia i fingrarna på mig nu, NU NU NU vill jag verkligen åka och shoppa, tror jag ska köpa såna där "tras jeans" har testat såna för typ nåra veckor sen men min storlek va slut, asså jag tycker dom är as koola, bara jag som tycker det haha??, (på-tal-om-ingenting-så) måste jag beställa mina "drömskor" snart faktiskt :), och ååååå de finns så himla mkt söta tröjor, börjar bli lite desperat hahahaha

you know you love me! / Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah din storlek finns väll i barnavdelningen?

2009-03-20 @ 16:32:23
Postat av: Josefine

aah duvet de e najs och va smal tillskillnad från vissa andra,....och din storlek finns väll på h&m BIB annars skulle du väll inte kommenterat hhahahaha

2009-03-20 @ 17:14:38
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0