Busungar <33'

Hallåe bloggen, jag har inte hunnit skriva idag, men nu kommer det lite om vad jag har gjort idag här..
Jag vaknade vid 08.15 , gick upp och käkade frukost och duschade. Sen sminkade jag mig och sååå. Sen åkte vi och hämtade jossan, sen åkte vi till kyrkan. När vi kom dit träffade vi johanna, trävligt. Vi fick typ hjälpa till och lägga fram kakor och sånt, och sätta upp siffror och tända ljus. Orkar inte berätta mer om det för det var astråkigt. Eller, det var en rolig tjej(?) som typ sjöng skiithögt och typ skrek och allt när man läste alla dom där texterna i kyrkan haha. Hon var nog störd. Hon kunde typ allt utantill. Nog om det. När jag kom hem käkade jag lunch och typ fixade lite på mitt rum. Senare skjutsade pappa mig till stationen där jag träffade elin (från bålsta) , vi hade det trevligt haha. Vi stack till centrum och köpte godis, sen gick vi till kim och ante inne på pizzerian och satt där med dom medans dom käkade. Sen gick vi med dom och stog och snackade, sen gick vi upp till läktaren i sporthallen, men dom och en annan kille. Sen stack jag och elin och satte oss vid cafeterian och käkade godis och snackade. Sen stack jag hem vid 5 ungefär. Nu har jag precis käkat middag typ. Nu tänker inte jag skriva mer, puss <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0