Blä

Hallåe, efter jag skrev senast så har jag bara typ sovit, smsat , tittat på tv, chattat med jossan, dennis, jocke och niklas, sen har jag käkat middag. Inget speciellt intressant alltså. Så jag har ingen aning om vad jag ska skriva nu.. Men jag ska nog iaf inte gå på mötet med ungdomssektionen, känner att jag behöver vila. Jag måste gå till skolan imorgon, har skiitkmkt att göra. På Fredag hade vi tydligen någon svenskasak sa jossan, man ska tydligen prata inför klassen och argumentera om 3 saker eller vad det nu var. På fredag har vi NO prov, och så ska vårat SO arbete lämnas in som jag knappt har börjat med, och på torsdag så har vi ungefär 90 glosor i engelska.. Great, det här kommer jag verkligen lyckas med, *not*. Nu ska jag väl titta på film eller nått, puss!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0