Älskade ängel

Hejjsan, jag kommer inte ihåg när jag skrev senast men det var väl innan tennisen eller nått. Men det gick bra iaf och på vägen hem hämtade vi jossan och sen åkte vi till mig. När vi kom hem käåkade vi middag och efter det har vi typ sjungt massor haha, det var kul haha. Sen gick vi och tittade på let's dance, skönt att hon elizabeth (?) åkte ut. Efter det gick vi upp på mitt rum och satte oss vid datan igen. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men.. Senare chattade jag iaf lite med Jonas, sen lite med eddie också. Medans jag snackade med dom så stog jossan på huvet i sängen och typ sjöng ; lonley, i am so lonley, i have nobody... Sen den där låten från Bert haha; älskade ängel dudududu, så sjöng hon typ hela den också och låg och knäppte med fingrarna. Men nu ska iaf jag och jossan titta på film, vi hörs imorgon, pusshejj! <33

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0