allsidig

idag var jag sarah och johanna tvungna att vara sånahära "hjälppersoner" på en gudtjänst hahahah, asså guud man va liksom tvungen att gå uppp halv nio !!, iaf så när vi kom dit så fick vi tända ljus och lite grejer, och sen när själva "gudstjänsten" började så va de en tant bakom oss som sjöng skiiithögt haha de va jättekuuuul hon sjöng liksom högre än prästen och alla andra och så sjöng hon såhära efter x), anyway när "gudstjänsten" va slut så gick vi med johanna till stationen, hahah trevliga grejer prata vi om 8)....sen när mamma skulle hämta oss så komm det typ en fransk tant och inte visste va hon va så hon fråga om vi kunde franska och massa saker hahaha, jag försökte säga 15 över men jag komm inte på vad femton hette x) och sen började sarah snacka om tåget fast de va bussen hon mena hahahaha. aja sen blev det tävling efter de så mamma hämtade mig, så vi åkte och shoppa,..jag fick nya spring skor, och sen köpte jag hårband från gina tricot, en blårandig tröja, gina tricot, ett par shorts hahah, gina tricot, en ny sportbh, hm och hårspännen...... de va de kanske lägger upp bilder, fast kameran är lite knas, hahahaha.

you know you love me / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0