090313

Hejjsan, skolan idag har gått ganska snabbt faktiskt, det har vart kul. Våran biträdande rektor Erik Grym går i pension, dom hade fixat ett eget runt litet bord till honom och dukat fint haha. Jag och jossan satt vid bordet breve honom, sen kom en mat tant och gav honom en stor sånhär sak som korvgubbar går runt med fast med glass i ist. Så gick han runt och bjöd alla elever på glass, hehe, det var gott! Sen innan jag skulle gå in på min SO lektion så stog jag och snackade med alex och viktor (och flera), det stod en stor "kontainer" med papper i breve som typ var lite lägre än mig, sen alex bah; ska jag kasta ner dig där i? Sen bärde han upp mig och kastade ner mig i kontainern!! När jag kom upp var jag full med papper haha, jag gav igen senare hihi (a) , då blev han inte glad.. Men sen efter den lektionen skulle jag till bilden, då kom Axel och Markus och bärde ut mig, (efter att jag hade försökt komma loss ett tag) (jag hade inga skor på mig) så la dom ner mig i snön... fortsättning följer..(tack vare att han inte hittade sin keps igår haha). Sen hände det massa mer saker som jag inte orkar berätta :). Men jossan kommer till mig efter att jag har tränan kidzen på tennisen, sen ska hon sova här, kulkul :)<3 men nu ska jag göra nått annat, pusshej! <33'

You know you love me! // Sarah
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0