13.00

Hejjsan, idag vaknade jag vid 11, kunde inte somna om. Så jag gick upp och åt frukost, sen gick jag och duschade. Nu har jag suttit här och snackat med elin (bålsta), hon är också sjuk hehe. Jag mår mkt bättre nu, jag har bara ont i halsen och är lite förkyld. Så jag tror at jag klarar av att gå till konfan, påvägen dit måste jag förbi skolan och hämta mina SO papper, jag kommer aldrig bli klar, buhu :( . Snart ska jag väl gå ner och äta lunch eller nått, mamma hade fixat lunch till mig innan hon åkte imorse , så jag måste bara värma den :). Vad skönt att solen skiner ute, hoppas det fortsätter så här! Nu ska jag gå, puss! <3'

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0