Torsdag

Hejjsan, kom hem från skolan för ett tag sen, jag fick MVG på hemkunskapsprovet huhu, braaaaa! :D , matte-provet sista lektionen förstörde min dag hehe, jag tror att jag kommer få IG :/ , men sånna smällar får man ta.. Nu är det bara 1 vanlig skoldag kvar (imorgon) sen på torsdag slutar vi! På måndag ska vi till Granholmen och tälta där och så, sen på tisdagen åker/går vi hem därifrån. Sen på onsdagen är det arbetslagsdag, då ska vi åka till Kallhällsbadet -.- , det kommer inte bli det minsta kul faktiskt, det kommer vara kallt och jag och jossan kommer sitta och äta kakor haha. Men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Bajjs på det, får väl ta och ringa jossan, puss <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0