Söndag

Hejjsan, jag kom på att jag borde ha gått och lagt mig för länge sen, eftersom att jag ska upp klockan 10 imorgon, vääldigt jobbigt! Då ska jag träffa Elin, eller typ vid 11 halv 12 någon gång. Då ska vi prata , vet inte om vad, men det var något viktigt hon hade att säga.. Nyfiken som tusan är jag. men det får jag reda på imorgon.. (: .
Anledningen till att jag är vaken är typ flr att jag sitter och chattar med Axel, jag saknar honom jättemkt :( , han är på DH i Jönköping, sen kommer han hem på tisdag när jag ska åka, bra timing, *host*. Kommer inte träffa honom på 4a veckor.. Nu ska jag fortsätta chatta med honom, pusshej! <3




Btw så typ älskar jag den här låten o: <3
  <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Tycker sååå synd om dig gmn, <33

Kommer sakna dej grymt mycket :( <33

2009-06-14 @ 14:14:44
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0