SOMMAAAAR!

Hejjsan! Åh herregud vad kul jag hade igår! På morgonen åkte jag och jossan moppe till skolan, Det ver askul haha, när vi kom fram så satt alla redan i klassrummet. Sen var det avslutning i matsalen, det var jättebra uppträdanden! Efter avslutningen så träffade vi massa killar som vi kände vid farouk (grillbaren). Det var typ kul , vi snackade med dom i typ 1 timme eller nått, sen stack vi hem till emma och åt nudlar :). Efter det stack vi typ till rasten och var med amandus och några till , det var kul, sen skulle dom på sin avslutningsmiddag. Då stack jag och emma och köpte popcorn och marabou sommar choklad, sen åkte vi till farouk och åt middag, chickenbitts med pommes, det var mkt gott fast jag och emma typ sprack för att vi var så mätta o: . Sen åkte vi hem till emma och lämnade chokladen , sen åkte vi till jossan och hämtade mina solisar, och sen åkte vi hem till emma. Sen stack vi till patriik och axel och dom , så åkte  vi och köpte grill och 3 påsar marsmallows (: . Men ingen av oss som skulle grilla och så orkade vara i lejondal så vi stack till rättarboda ist, det vart superlyckat! Det var jag, emma s, axel, patriik, ida, linn, ante, Ian, tim och marcus. Vi hade det askul och mysigt där borta :D orkar inte förklara allt som hände där borta, men vi kom hem vid klockan 1 till emma iaf, axel följde med mig och patriik hem till emma och var här med oss ett tag, sen kom Ian och Ida också. Det var kul , fast i slutet höll jag på att somna,dom stack hem vid typ 2 eller nått. Sen somnade vi vid typ 3 eller nått. Patriik vart lite småsur att han inte fick sova breve emma haha, men sånt är livet. Nu har vi typ ätit frukost och så, pusshej! <3

Min nya favoritlåt som awel visade för mig igår! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0