Onsdag

Hejjsan, Idag har vart en helt okejj dag , eller nästan. Just nu sitter jag här och chattar med eddie, länge sedan faktiskt! Trevligt hehe. Men skolan gick ganska snabbt, eller jag gick ju bara till halv 2 ungefär, sen var jag med linn och axel i typ 2 timmar, det var faktiskt riktigt kul, axel var typ skiitrolig! Han är lite småstörd, det kan nog alla hålla med om, fast han är gullig haha :). Sen så såg jag robin utanför så jag sprang ut och frågade om han kunde skjutsa hem mig, och det gjorde han, gulligt av honom. Sen när jag kom hem så typ städade jag rummet lite och smsa med axel sen kom tomas, jag vet inte varför men jag vart typ skiitsur ett tag o: , det kändes helt knas, fast det slutade sen haha, tur det! Men nu har jag typ laddat ner massor med ny musiik och rensat min iPod, jättebra! Men nu ska jag fortsätta chatta, puss! <3

Hahaha, min o jossans låt <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0