Lördag

Hejjsan, Idag (eller igår eftersom att klockan är över 12) så har jag sovit till halv 3, herregud asso. Jag har aldriiiig sovit så länge förut, tror jag (: . När jag sovit klart åt jag typ frukost, sen har jag packat tills jag åker till italien på tisdag, kommer jue vara borta i nästan 1 månad o: . Liite svårt att bestämma sig för vad man ska ta med sig, jag brukar alltid ta med mig lite för mkt saker hihi (a). Men det blir bäst så!! Men vid typ 7 eller nått kom Emma s och Alyson hem till mig, dom satt vid datan och sjöng medans jag fixade mig lite, sen brummade vi med emmas moppe till rasten, den var helt blöt eftersom att det regnade, så vi 3 blev lite blöta i baken hehe, inte så mysigt. Men på rasten så hade vi kul iaf, vi tog massa bilder, snackade med lite folk och busade. Jag och alyson drack kaffe med typ 7 sockerbitar i och mjölk, det var gott. Fast dt tyckte däremot inte roger och amandus haha. Jag ritade fiinaste lila stora pricken på amandus näsa, schteek :D. Pappa kom och hämtade mig vid 11 sen åkte vi hem , nu har jag suttit och chattat med massa folk och lyssnat på musiik :) asnajjs, ska fortsätta med det nu, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0