Hos jossan

Hejjsan, nu är jag hemma hos jossan , vääry najjzzzz. Vi sitter och snackar och det är väldigt trevligt, nu har jag ont u huvet kom jag på hehe. Asså gud vad jag stör mig på vissa människor, så himla äckliga , onormala, patetiska, jobbiga, knäppa människor, jag vill flytta iväg härifrån ärligt talat. Men snart är det iaf sommarlov, gud vad skönt, först Italien i nästan 1 månad , sen hem och sola , bada, vara med kompisar och allt. Guuuuud vad skönt det kommer bli. 
Nu sa jossan att hon var åksjuk för att jag var det så hon har köpt åksjuketabletter när hon skulle åka någonstans hahahahha, fast sen kom hon på att hon inte var det, rooooliga lilla jossan! Men nej nu ska jag vara lite social här innan hon blir arg haha , puss <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Du får inte veeta :D<3

2009-06-05 @ 15:57:19
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: Emmaa

OM vi kommer :D <3

2009-06-11 @ 14:26:46
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0