Hejdå Sverige

Hejjsan, det här blir mitt sista inlägg innan jag åker, för jag ska åka om 50 min ungefär, tusan vad jag kommer sakna axel :(  sen mina bästavänner såklart, <33
Haha, jag har inte ens packat klart än 8) , men det vet ingen om huhu (a) , Måste väl skynda mig att göra det, jag har massor kvar, jag har inte ens gjort i ordning mig, kom nyss ut från duschen. Ojojoj nu blev det stressigt här, men jag kommer iaf sakna alla suuuupermycket! Pusshej ha det så bra, kommer hem om 3,5 veckor! <3333

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Ha de sjukt bra gmn, vi ses när du kommer hem :)<33

2009-06-16 @ 14:30:24
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0