Granholmen!

hej hej, har inte bloggat, för har haft fullt upp, har hänt massa saker, och grejer orkar inte berätta men kul va de, och sen har jag shoppat en hel del :), har faktiskt shoppat skolavslutningsklänning, hahah den såg jätte fin ut på galgen men på mig så såg den inte så bra ut, men ja köpte den iaf x)...
anyway så idag kom vi hem från granholmen hahah, ja de blev juh lite vilt, men först va vi i skolan och då blev vi rånade på nåra viktiga grejer haha,.. anyway så åkte vi sen, först åkte vi buss till vickberga/kungsängen, och sen skulle vi gå men asså våran mentor agneta är dum i huvvet, hon visste juh inte var vi skulle gå vi fick typ gå fram och tillbaks hela tin, och så putta ante ner mig i diket, kände att ja fick lite PMS ryck där, aja sen när vi skulle gå genom skogen fick ja juh rida på robin hästen han självs rygg de va najs för jag slapp gå haha :), sen kom vi fram efter typ aslång vandring, då skulle typ välja tält, jag tog det kängst bort vid vattnet där det fanns mest människor, sen gick jag och johanna på upptäcksfärd hihi, aa sen skulle vi typ grilla korv och hamburgare hahah, de gick juh lite sådär, för vi va först tvugna att vänta tills elden hade blivit glöd  så då gick vi och kolla på dasset, shit va grose de va asså, ska aldrig mer gå på dass, sen så  kom jag och maja på att vi kunde sova i vindskydden, det såg lite mysigare ut där :), så vi flytta våra grejer, sedan började de flytta fler folk dit: linnea, oliwer, ante, elin, robin, och jossan... de blev trångt där assåe, sen käka vi iaf de va mys, men kallt ja typ frös som en galning hela tin, själv åt jag bara 1 & ½ korv för jag blev lite äcklad av hamburgarna som låg där, fast ida sa att dom goda, men asså ja undra verkligen de haha,... sen började killarna hugga ved hahaha, de såg så himla muppigt ut,...då kom pirjo och skulle förklara hur man gjorde, hahaha så himla kul.... efter vi käkat så tvingade pirjo oss att sjunga massa låtar som hon hade kopierat, hahah de lät inte bra asså 8), sedan tror jag erics pappa kom han va juh lite rolig han hette per olof ele nått han skulle typ sova själv i ett  "vindskydd" som han hade bygt själv x), jaah sen gick vi väll runt lite, och sen gick vi till "stranden" som låg där där höll eric och dennis på att elda en tidning, med antes myggsprej? haha, sen börja dom typ röka på, men med vasstrån och myggsprej, inte så bra de där, men de smakade typ sött, höhö.. sen satt vi typ där och snacka, och sen kom jimmie (stavning) med eric och dennis, han hade tydligen gått dit med dom? han skulle tydligen sova under båten, asså verkligen sjuka människor där,... sen tror ja vi gick tillbaka ele nått då gick ja maja linnea jasse och nån mer ? till tältet längst bort och hälsade på dom där, sen gick vi till tältet längst bort men där va de bara för tråkigt,... sen gick vi tillbaks till där vi åt, då kom linns pappa med bullar och cola, värsta snällt juh :),.. sen gick vi tillbaka till stranden då ville jag åka båt, så jag fick typ tjata att sarah också skulle det, då gjorde vi det hahah vi rodde till den sidan där erics pappa och tältet låg, hahha, det tog säkert en kvart ele nått, de kändes så iaf, mitt ute där på sjöng vi I CAN BE YOUR HERO BABY , sen skulle sarah först gå iland, hon bah jossan står du kvar där  aa och jag gjorde det faktiskt det och då, så skulle hon ställa ena benet på en gren och gå iland och då så åkte båten iväg HAHAAHAHAHAHA ja kissade typ på mig hon såg ut som mr bean, så himla kul jag kunde typ inte gå ut båten...aja sen gick vi typ runt och sa att vi hade åkt båt hela tin, men då tyckte erics pappa att vi skulle åka tillbaks med den så du skulle vi göra det men då hade ante och marcus tagit den hahahah, fast vi hann faktiskt hoppa på, och gud va jobbigt de va att åka me dom,  dom typ åkte runt o ringar, och så sa dom att ja klaga :O?!, aja sen hade vi det mys, hahah vi fick följa med linnea hela tiden för hon va tvungen att gå på toa hela tin 8), sen gick vi in i vindskyddet, hahha shit va de va roligt asså,.. va söta vi mmåste sett ut asså haha, aja sen blev de kallt så då sa robin att jag kunde ligga hos honom, de va skönt, för han var  värsta varm, mysit, jaa sen satt vi där och snacka och hade trevligt huhuhu, sen kom jimmie och sa massa grejer, fast han va typ full, och ville åka båt ?, sen blev jag (ursäkta, ja svär aldrig men..) så jävla arg på två människor asså, så jag va tvungen att ta ett snack med dom, de blev väldigt känslosamt kan jag bara säga,... sen snacka ja med den andra personen, hahha så himla kul, den blev fett rädd för mig  I got the powah! liksom,... sen så kom det mer människor -.- så vi fick inte plats, de va skiit jobbigt och ja frös rumpan av mig allså,.. hhaha, sen kom typ dennis och smällde smällare x), vi va typ uppe hela natten till minst 6... juste, sen kom min mamma också hon skulle sova där med oss också, fast de va synd om henne för hon fick sova me våran mentor agneta hahahhaha, stackars lilla mami :), på morronen kom jag verkligen inte upp, aa sen åt vi frukost och grejer sen åkte vi typ hem, orkar inte förklara för det va så himla tråkigt...

you know you love me / Josefine

Kommentarer
Postat av: linnea

hehe, men man vande sig vid dasset efter att ha varit där ett par gånger :D

2009-06-10 @ 23:17:44
URL: http://spacecamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0